tisdag, juni 13, 2006

Lever och fotboll

För några dagar sedan åkte jag jättelångt med husse över hela stan och sedan hittade vi matte i ett hus med några som heter Moa och Kristoffer. De tycker jag jättemycket om. Moa får man slicka i ansiktet om man vill och Kristoffer bjuder på lever så jag måste dregla jättemycket. Dagen efter var jag jättetrött och fick sova så mycket jag ville, för husse och matte var också trötta. Misstänkt trötta, faktiskt...

Sen så är det något som kallas fotbolls-VM och det gillar jag inte. För då ropar husse och matte jättehöga varningsrop utan att man är beredd på det, och då måste jag springa ut på balkongen och skälla på dom som går förbi och det orkar inte jag hela tiden.

1 Comments:

At 9:55 em, Anonymous Anonym said...

Kolla in min hemsida, i galleriet finns en jätte fin bild på dig, klicka dig in på bada med dagis 13/6 under blanade bilder.


Kram från Saga o Lotus

 

Skicka en kommentar

<< Home