måndag, juli 31, 2006

Mitt sommarlov

Jag har gjort roliga saker hela sommaren.
- varit på världens största fält
- lekt med dagiskompisarna och varit på utflykter
- dreglat och ätit godis
- sovit och gosat
- varit helt själv med gammel-matte när husse och matte var borta (duktigt!)
- träffat lill-matte
- varit i skogen
- varit och badat (men JAG badar inte!)
- åkt bil (mycket!)
- varit för varm
- ätit gräs (jag har en favoritsort)
- tittat på harar
- bråkat med katter
Idag är jag på mattes kontor. Förut var vi i en park. Där träffade jag en ledhund som heter Zorro. Han var söt så jag klev upp på honom och juckade lite. Det gillade han inte, men jag tyckte det var superkul.

2 Comments:

At 10:07 fm, Anonymous Anonym said...

Murilegus

Hälsningar Signe, Morrigan, Mimi, Tom, Tim, Minerva, Nepomuk & Nicholas (aka Puttefnask)

 
At 8:46 fm, Blogger Coco said...

VA??? KATTER???? Det är ju JÄTTESPÄNNANDE!!! Katter brukar springa när de träffar mig.

 

Skicka en kommentar

<< Home