måndag, augusti 07, 2006

Badflickan!

Hej allihop! Nu måste jag berätta något roligt. Jag har badat! Massor! Jag som hatar vatten och aldrig vill gå i. Men så igår så var jag ute med matte och lill matte, och det de gjorde då, det var att de SIMMADE SIN VÄG och LÄMNADE MIG KVAR, så jag var tvungen att simma jättelångt för att följa med. Men när jag hade gjort det blev jag jättestolt för jag KUNDE ju simma bra! Sen simmade och badade jag massor med gånger den dagen. Och så hittade jag en jättehärlig bajskorv att äta, matte försökte ta den, men fick bara klet på fingrarna och matte och lill-matte skrek EEEOOUUWWWW massa gånger och gjorde konstiga ljud och ville inte pussas något mer med mig.

2 Comments:

At 12:39 fm, Anonymous Anonym said...

Hej coco. Kul att du badar, visst är det mysigt. Jag saknar dig! Kolla in dagishemsidan så får du se en rolig sak...(månadens hund)

Vi ses om en vecka. Då får du massa nya vänner och massa nya utflykter att gå på :)

 
At 8:44 fm, Blogger Coco said...

Jag längtar...

 

Skicka en kommentar

<< Home