onsdag, oktober 11, 2006

Det sämsta med katten

Här har jag gjort en lista på olika saker som är jättedåligt med katten:
1. Man kan inte hälsa på den för då fräser den bara
2. Man hör inte när den kommer, så rätt var det är blir man jätterädd
3. Den går överallt där man inte får vara, på bord och allt
4. Den bajsar och kissar inomhus i en låda!
5. Den snor av goset med husse och matte
6. Husse och matte förstår inte att den är läskig
7. Den får jättegod mat som inte jag får (men ibland tar jag)
8. Den latar sig bara hela tiden, medans jag har massa jobb att göra
9. Den gör inte som matte och husse säger
10. Den är jättefarlig

3 Comments:

At 5:06 em, Anonymous Anonym said...

Du är för söt coco! Super bra lista tycker vi. / saga o Lotus

 
At 9:51 fm, Anonymous Anonym said...

Javisst är katter konstiga Coco! De får liksom va precis överallt, till och med uppe på matbordet, väldigt orättvist det där...
Men din katt (obs det är din katt Coco, inte människornas!) kommer snart att bli din bästa kompis. Då kan ni också börja byta mat med varandra osv, det är jättebra (förstår bara inte varför matte inte gillar det), det brukar jag och min katt göra med varandra.
/nosspuss Karma

 
At 4:34 em, Blogger Coco said...

Åh, vad bra Karma! Jag skulle jättegärna vilja ha en egen katt, som jag kan tvätta och gosa med och som jag kan leka jaga med. Hoppas!

 

Skicka en kommentar

<< Home