måndag, oktober 23, 2006

Det senaste om mig och katten

Bra saker som har hänt med katten:
På nätterna när vi sover är vi nästan kompisar
Ibland har vi nuddats snällt och en gång när vi låg i soffan hade jag tassen på katten (se bilden)
En annan gång lekte jag med en boll, och sen kastade husse den åt katten, och då tänkte jag hjälp! men katten tyckte att det var ROLIGT! Det var bra för när vi blir kompisar kan vi kanske leka.
Dåliga saker som hänt med katten:
Rätt som det är säger den SCHSSSSSCHSSSSS och visar JÄTTEVASSA tänder, så man måste hålla koll hela tiden!

1 Comments:

At 1:35 em, Anonymous Anonym said...

Men vet du: Katter är ändå ganska mysiga. När jag kom hem bodde det redan en katt där. Han var skitsur på mig i början och jag var ganska rädd eftersom han väste och slog med klorna om jag ville hälsa eller leka men nu är han rätt schysst. Nejvisst. Han är fortfarande jättetråkig och fattar inget ting om jag kommer med men superfina boll eller pinnen men ibland får jag jaga honom lite. Och nu har han slutat ha klorna ute när han slår med tassen. Sedan får jag slicka honom och det gillar jag jättemycket (när han hade otäckt sår ville han till och med att jag skulle slicka – det du!). Och i går kväll fick jag även ligga med huvudet mot hans mage. I allafall i nestan 20 sekunder...

 

Skicka en kommentar

<< Home